HTML

Marci megy Németország dolgozni és élni.

Életem Schwäbisch Gmündben.

Friss topikok

  • Maxipocak87: Ki kellene tenni a facebookra! (2010.05.19. 21:42) A szoba.

Linkblog

A szoba.

2010.05.17. 23:40 lobeltletfold

Valójában arra számítottam, hogy kapok egy kis lyukat, a folyosón fürdővel és wc-vel. De amikor beléptem, kellemes meglepetésben volt részem, mivel egyből a konyharészt és a fürdőt pillantottam meg. Tiszta volt, jó szagú, napos.

A bútorok régiek, de korrektek, sok hely van dolgaimnak és még egy kis erkélyem is van, ahova ültettem virágokat.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lobeltletfold.blog.hu/api/trackback/id/tr492011696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maxipocak87 2010.05.19. 21:42:20

Ki kellene tenni a facebookra!
süti beállítások módosítása